Автобус моделі А08123 «Троянда» – міжміський автобус, який має високий рівень інтеграції з міським автотранспортом модельного ряду А08110. Це дозволяє суттєво спростити обслуговування та ремонт.
Автобус побудований на шасі Ashok Leyland Eagle, має рамну конструкцію корпусу, зсередини і зовні оброблений антикорозійним захистом. Конструкція автобуса має високу надійність і безпеку.
Цей сучасний комфортабельний автобус ідеально підходить як для міжміських перевезень, так і для туристичних поїздок на велику відстань.
Дизельний двигун ASHOK LEYLAND H6E4S123, об’ємом 5,76 л, відповідає екологічному стандарту Євро-4.
Салон автобуса обладнаний 38 комфортними м’якими кріслами. Над ними під стелею розташована багажна полиця. Сидіння обладнані ременями безпеки, є зручні поручні. Загальна пасажиромісткість автобуса 57 осіб. До салону ведуть дві двері, розташовані в передній і задній частині автобуса. В автобусі передбачені відсіки для зберігання багажу, розташовані під підлогою.
Вентиляція забезпечується за допомогою зсувних кватирок на бокових вікнах і двох стельових люків, але також є опція кондиціонування. Кондиціонер – не єдина опція, є можливість обладнати салон дисплеями, іншим.
Параметри | автобус II класа
сидіня м’які не регульовані з ременями безпеки |
Тип кузова | рамний, з переднім розміщенням двигуна |
Шасі | Ashok Leyland EAGLE 816 LHD 4200WB |
Пасажиромісткість: | |
– загальна | 57 |
– місць для сидіння | 37+1 |
Двері: | |
– передні | службові одностулкові з пневматичним приводом пантографного типу |
– задні: | |
для А08123-10 | запасні з ручним відкриванням |
для А08123-30 | службові одностулкові з пневматичним приводом пантографного типу |
Габаритні розміри, мм не більше: | |
– довжина | 9440 |
– ширина | 2342 |
– висота | 2900 |
База автобуса, мм | 4900 |
Колія коліс, мм: | |
– передніх | 1720 |
– задніх | 1715 |
Маса спорядженого автобуса, кг, не більше | 7500 |
Повна конструктивна маса автобуса, кг, не більше | 11800 |
Двигун: | |
– модель, тип | дизельний Ashok Leyland H6E4S123 EURO IV |
– кількість та розташування циліндрів | 6, в ряд |
– робочий об’єм, дм3 | 5,76 |
– номінальна потужність, кВт (к.с.)/хв-1 | 123 (160) / 2500 |
– максимальний крутний момент, Нм (кгм)/хв-1 | 540 (55) / 1500 |
– система охолодження | рідинна |
Максимальна швидкість руху, не менше, км/год | 100 |
Шини | 235/75 R17,5 або 245/70 R17,5 |
Коробка передач | механічна п’ятиступенева, ZF 5-36 OD |
Підвіска: | |
– передня | залежна на поздовжніх параболічних ресорах з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості |
– задня | залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості |
Механізм керування | механічний з гідропідсилювачем |
Гальмівна система: | |
– робоча | двоконтурна з пневматичним приводом та антиблокуючою системою гальм |
– стоянкова | із пружинними енергоакумуляторами з приводом на гальмові механізми задніх коліс |
Об’єм багажних відсіків, м3 | 3,5 |